Auto do 10 tys.

04 Wrz 2020, 22:35

Cześć, od dłuższego czasu planuje zakup samochodu do +/-10k(na samo auto) i dzisiaj w okolicy pojawiło się auto, które urzekło mnie wyglądem(choć zwykle sceptycznie nastawiony jestem do sportowo wyglądających aut ze słabym silnikiem). Poczytałem co nieco o tym aucie i nie natknąłem się na opinie kategorycznie odradzającą to auto Możecie mi powiedzieć, co o nim sądzicie ? :

[link do oferty na Olx wygasł]

Jeżeli waszym zdaniem to auto kompletnie nie ma sensu to moglibyście znaleźć coś w okolicach Niska(podkarpacie) +-100km lub powiedzieć chociaż co szukać w tej cenie.

Wymagania co do auta:
-nie znam się na segmentach aut, ale z tego co widze na wikipedii, to interesuje mnie segment C i D
-sedan, coupe, Hatchback
-benzyna lub LPG
- nie ma co wymyślać w tym budżecie, ale nie chciał bym jakiegoś totalnego muła, więc >110 koni.
mlodyGniewny
Obserwowany

04 Wrz 2020, 23:49

mlodyGniewny napisał(a):Cześć, od dłuższego czasu planuje zakup samochodu do +/-10k(na samo auto) i dzisiaj w okolicy pojawiło się auto, które urzekło mnie wyglądem(choć zwykle sceptycznie nastawiony jestem do sportowo wyglądających aut ze słabym silnikiem). Poczytałem co nieco o tym aucie i nie natknąłem się na opinie kategorycznie odradzającą to auto Możecie mi powiedzieć, co o nim sądzicie ? :

Nie wiem kto Ci nagadał głupot o lancerze ale jest to stara japońska szkoła aut. Tak naprawdę nie ma żadnych specjalnych wad jedynie co to zwróć uwagę na rdzę szczególnie sanek tył/przód i tego co jest w pobliżu.
Jeżeli dizajn auta nie zabija Cię :D to o technikę możesz być spokojny.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kierowco, przygotuj się na zmianę czasu!