Auto do ok. 8 tys - Mazda 6 I?

18 Wrz 2019, 20:22

Cześć wszystkim,

Przymierzam się do zakupu samochodu za ok. 8 tys. W większości bym jeździł po mieście ale pewnie z dwa razy w miesiącu mogłaby wpaść trasa ok 600 km. Jednym z nielicznych wymagań jakie mam to klimatyzacja. Jeśli chodzi o wygląd to raczej sedan.

Trochę szukałem i chyba najbardziej pasowałaby mi Mazda 6 I (podobno od 2005 lepiej zrobione blachy i nie łapie tak łatwo rdzy - prawda to?) ale jestem raczej otwarty jeśli coś jest wartego polecenia.

Ogłoszeń szukam z okolic Trójmiasta oraz Suwałk i coś takiego wpadło mi w oko:

1) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

2) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Czy są to ogłoszenia warte uwagi?
Dodam, że nie znam się na samochodach i jeśli chodzi o oglądanie to i tak będę musiał kogoś zabrać do pomocy ;)
kugi
Nowicjusz

18 Wrz 2019, 23:02

Przykro stwierdzić ale roczniki 2003-2005rok czyli przedlift borykają się z zagadnieniem rudej ale nie ukrywajmy polifty czyli druga połowa roku 2005 do 2008, też nieuchronnie jest zrzerana przez rudą..
Podobno wersje USA miały lepsze blachy ale tak czy tak w Twoim budżecie będzie ciężko coś znaleść bo jakieś 70-80% egzemplarzy będzie zgnita albo już robiona tylko pytanie jak dobrze..

Ta pierwsza 6 ma silnik który nie należy do zbytnio udanych i ma problemy z braniem oleju i na pewno trzeba sprawdzić podłogę (niby konserwowana ale strzeżonego wiadomo..).
Druga w miare wygląda i to już polift,możesz zobaczyć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Wrz 2019, 07:13

Dzięki za odpowiedź. Czy w tej kwocie jest jeszcze coś za czym warto się rozglądać? Ciekawie wygląda też Hyundai Sonata
kugi
Nowicjusz

19 Wrz 2019, 08:04