BLokada mostu 100% Pajero I

02 Lut 2010, 18:28

Witam. Dopasowanie to tylko po przełożeniach,z tym to jeszcze nie problem.Natomiast moje pytanie dokolegów kturzy,taki problem przerabiali lub przerabiają:

1. Montaż-spasowanie do ramy.

2. jaki kompresor dopasować.

3.Pajero I do 88r jest na resorach, a spręzyny- rozwiązanie tego problemu do duży problem.

Z racji że to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość..Pozdrawiam!!!!
Ostatnio edytowany przez AMSTAF1, 03 Lut 2010, 04:23, edytowano w sumie 1 raz
AMSTAF1
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Tarnów

02 Lut 2010, 18:42

AMSTAF1 napisał(a):Witam. Dopasowanie to tylko po przełożeniach,z tym to jeszcze nie problem.Natomiast moje pytanie dokolegów kturzy,taki problem przerabiali lub przerabiają:

1. Montaż-spasowanie do ramy.

2. jaki kompresor dopasować.

3.Pajero I do 88r jest na resorach, a spręzyny- rozwiązanie tego problemu do duży problem.

Z racji że to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość..Pozdrawiam!!!!

ad1/3: 2 radiusy wleczone,(jak w przednie w land cruiserach, patrolach, dyskotekach, lub tylne w pajero), drążek poprzeczny, 2 sprężyny, 2 amortyzatory, oczywiście można kombinować różnie w zależności od chęci/kasy/potrzeby wykrzyżu, najłatwiej wymienić cały most od 2 (troche szerszy) zrobienie takiego zawiasu jest względnie proste, większośc mechników robiących auta w teren ogarnia temat doskonale, springo nie są problemem w misiu ;) jest to jedna z prostszych przeróbek ważne tylko aby spawy były dobre a rama w miejscach montarzu rdążka poprzecznego zdrowiuśieńka
ad2 blokada jest na podciśnienie, więc kompresor nie potrzebny ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Lut 2010, 23:05

pocieszny,
Tak dzieki za odpowiedz. Moje jest na 31' lift 2' BUDY -DYSTANSE -TULEJE.....
Resory wyklepane o po naszemu 50mm. daje mało przodem, silnik 2,5 4d56t. ,brakuje !!!!! ale i tak jest zabawka . Pocieszny dyfer bez kompresora co ty na to???????
AMSTAF1
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Tarnów

05 Lut 2010, 19:02

można blokade podciśnieniową przerobić na ciśnieniową ale miało by to sens wtedy gdybyś miał z przodu ARBa i kompresor na pokładzie :D tak to najlepiej zostawic podciśnienie sterowane elektrozaworkiem :wink: tak jak fabryka wymyśliła :wink:
a kompresor hmm przydaje się ale nie jest niezbędny, spokojnie się bez niego obejdziesz.
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept serii 1 tii 2007
    Studium stylistyczne skupione wyłącznie na wyścigach motorowych. Samochód zbudowany w oparciu o BMW serii 1 Coupé wpisuje się w tradycję tworzenia kompaktowych, lekkich i sportowych aut coupé produkcji ...
    Lexus LC Matte Prototype
    Wersja LC 500h Matte Prototype to najnowsza odsłona coupé Lexusa, zaprezentowana na Barcelona Motor Show 2019. Samochód pokryto lakierem Space Orange, inspirowanym barwą zachodzącego słońca. Powłoka jest matowa, ...