BMW E39 2.5 TDS

Re: BMW E39 2.5 TDS

28 Lut 2009, 10:29

Spec napisał(a):Przejechałem TDS-em ponad 100 tys km. W tych silnikach wyciąga się lańcuch i to jest powodem slabego zapalania. Trzeba go wymienić co 200 tys. i kropka. Średnie spalanie to niecałe 7 l/100km, totalnie w mieście do 8. Dynamika jak na starego diesla całkiem przyzwoita. Na forach ludzie piszą bzdury o tym silniku. Jest to wynikiem tego, że u Niemców za diesla z małym przebiegiem trzeba naprawdę wybecelować. Ja tak zrobiłem i nie żałuję.


w miescie 10-11 jezdząc spokojnie np. Warszawa
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 332
Rejestracja: 26 Paź 2006, 13:29
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

Re: BMW E39 2.5 TDS

24 Gru 2009, 12:19

Ja co do tego autka mam inne zdanie :)

Posiadam TDS-a już2 lata i poza normalnymi eksploatacyjnymi naprawami nic mi się z nim nie dzieje, a liczmik pokazuje co roku jakieś 30 000 km więcej. Obecnie ma przejechane ok 329 000 km i ma się dobrze:)

Pali na dotyk, nie grzeje się, chodzi jak w zegarku, oleju nie ubywa

Problem z TDS-em nie wynika z winy samochodu tylko z jego użytkownika.
O diesla trzeba DBAĆ!!!!!
Jak ktoś oszczędza na materiałach eksploatacyjnych nie raeguje na początku problemy to potem się sypie.
Taki samochód jest do komfortowej jazdy, a nie scigania siępo mieście. Turbina nie wytrzymuje długo takich ekstremalnych obciążeń.

Druga kwestia to jeśli chcemy kupic taki zamochód za grosze to są dwie opcje:
Pierwsza: Właściciel sprzedaje z grosze żeby się pozbyć kłopotu
Druga: samochód po wypadku.

Nie kupimy dobrego tds-a za 15 tys. zł warto poczekać i uzbierać więcej kasy na leprzy egzemplarz.

Jak nie macie kasy na eksploatację bmw to darujcie sobie ten zakup, bo jak napisałem na początku o ten samochód trzeba dbać.

Takie jest moje zdanie.
robertukf
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Gru 2009, 12:01
Miejscowość: Warszawa

Re: BMW E39 2.5 TDS

25 Gru 2009, 15:03

Dokładnie o diesla trzeba dbać, kto tego nie robi, będzie musiał się liczyć z wydatkami. Jeżeli wszystkie części wymieniamy na czas, to auto będzie służyło naprawdę długo.

Zgodzę się, że 525 ma trochę wad, ale jak, go ktoś dobrze traktował, to będzie ok.
Jeżeli Diesel w e39 to raczej 530D(98+). Wiele osób, które narzeka na te auta, zostało naciągniętych przez handlarzy i sprzedających, dobrze utrzymane auto nie może sprawić problemów.
No i jeszcze jeden problem, który się tyczy kupowania E39(również wielu innych) za 15 tyś nie można liczyć na sprawne auto, kupując to auto i nie patrzy się na najtańsze, a na te najdroższe i przed sfinalizowaniem sprawdza się autko w serwisie dla pewności.

Jeżeli budżet nie zwiększy się o minimum 10k, skreśl e39, bo się najprawdopodobniej natniesz i będziesz tylko żałował.

Pozdrawiam.
Soundbar
Nowicjusz
 
Posty: 37
Rejestracja: 23 Wrz 2009, 03:01
Miejscowość: Polska
Auto: BMW E39 530D 194KM
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najlepsza taksówka na świecie? Hybryda! Najlepsza taksówka na świecie? Hybryda!
    Był czas, gdy w Polsce, Niemczech i wielu innych krajach Europy na ulicach dominowały taksówki z silnikami Diesla, a jednym z najczęściej wybieranych samochodów był Mercedes W124. Dziś taksówkarze na ...
    BMW Vision ConnectedDrive 2011 BMW Vision ConnectedDrive 2011
    Majestatyczny koncept nadaje formę najnowocześniejszym technologiom oraz nowatorskim pomysłom, natomiast jego głównym zadaniem jest inteligentne zintegrowanie kierowcy, pojazdu i świata zewnętrznego. Wszystko to znajduje ...

  •