BMW E39 2.5 TDS

Re: BMW E39 2.5 TDS

28 Lut 2009, 09:29

Spec napisał(a):Przejechałem TDS-em ponad 100 tys km. W tych silnikach wyciąga się lańcuch i to jest powodem slabego zapalania. Trzeba go wymienić co 200 tys. i kropka. Średnie spalanie to niecałe 7 l/100km, totalnie w mieście do 8. Dynamika jak na starego diesla całkiem przyzwoita. Na forach ludzie piszą bzdury o tym silniku. Jest to wynikiem tego, że u Niemców za diesla z małym przebiegiem trzeba naprawdę wybecelować. Ja tak zrobiłem i nie żałuję.


w miescie 10-11 jezdząc spokojnie np. Warszawa
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 327
Rejestracja: 26 Paź 2006, 12:29
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

Re: BMW E39 2.5 TDS

24 Gru 2009, 11:19

Ja co do tego autka mam inne zdanie :)

Posiadam TDS-a już2 lata i poza normalnymi eksploatacyjnymi naprawami nic mi się z nim nie dzieje, a liczmik pokazuje co roku jakieś 30 000 km więcej. Obecnie ma przejechane ok 329 000 km i ma się dobrze:)

Pali na dotyk, nie grzeje się, chodzi jak w zegarku, oleju nie ubywa

Problem z TDS-em nie wynika z winy samochodu tylko z jego użytkownika.
O diesla trzeba DBAĆ!!!!!
Jak ktoś oszczędza na materiałach eksploatacyjnych nie raeguje na początku problemy to potem się sypie.
Taki samochód jest do komfortowej jazdy, a nie scigania siępo mieście. Turbina nie wytrzymuje długo takich ekstremalnych obciążeń.

Druga kwestia to jeśli chcemy kupic taki zamochód za grosze to są dwie opcje:
Pierwsza: Właściciel sprzedaje z grosze żeby się pozbyć kłopotu
Druga: samochód po wypadku.

Nie kupimy dobrego tds-a za 15 tys. zł warto poczekać i uzbierać więcej kasy na leprzy egzemplarz.

Jak nie macie kasy na eksploatację bmw to darujcie sobie ten zakup, bo jak napisałem na początku o ten samochód trzeba dbać.

Takie jest moje zdanie.
robertukf
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Gru 2009, 11:01
Miejscowość: Warszawa

Re: BMW E39 2.5 TDS

25 Gru 2009, 14:03

Dokładnie o diesla trzeba dbać, kto tego nie robi, będzie musiał się liczyć z wydatkami. Jeżeli wszystkie części wymieniamy na czas, to auto będzie służyło naprawdę długo.

Zgodzę się, że 525 ma trochę wad, ale jak, go ktoś dobrze traktował, to będzie ok.
Jeżeli Diesel w e39 to raczej 530D(98+). Wiele osób, które narzeka na te auta, zostało naciągniętych przez handlarzy i sprzedających, dobrze utrzymane auto nie może sprawić problemów.
No i jeszcze jeden problem, który się tyczy kupowania E39(również wielu innych) za 15 tyś nie można liczyć na sprawne auto, kupując to auto i nie patrzy się na najtańsze, a na te najdroższe i przed sfinalizowaniem sprawdza się autko w serwisie dla pewności.

Jeżeli budżet nie zwiększy się o minimum 10k, skreśl e39, bo się najprawdopodobniej natniesz i będziesz tylko żałował.

Pozdrawiam.
Soundbar
Nowicjusz
 
Posty: 37
Rejestracja: 23 Wrz 2009, 02:01
Miejscowość: Polska
Auto: BMW E39 530D 194KM
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] Corsa D 1,3CDTi / 207 1,6HDI / Fabia II 1,4TDI / Yaris II 1,4D-4D [B] Corsa D 1,3CDTi / 207 1,6HDI / Fabia II 1,4TDI / Yaris II 1,4D-4D
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik diesla o mocy ok. 90KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2008r. Wytypowane modele do zestawienia: - Opel Corsa D 1,3 CDTi - 90KM - Peugeot ...
    Eliminujmy pijków za kierownicą Eliminujmy pijków za kierownicą
    Apeluję do wszystkich - nie pozwalajmy komuś, kto wypił alkohol wsiadać za kierownicę - nawet jak jest to nasz najlepszy znajomy, kóry wypił kilka piw na imprezie i postanowił pojechac do domu. Od tego są taryfy. A jak wiemy, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Monster Truck Rock Star, 11
      Subaru Impreza STI