Jak jeździć po dziurach, wyrwach w nawierzchni? Nie zawsze kierowca ma możliwość ominięcia dziury w nawierzchni – czasem nie zdąży przed nią wyhamować, czasem jej ominięcie wiąże się ze zbyt gwałtownym i nagłym manewrem, który może zaskoczyć innych uczestników ...
do roboty tak żęby po okolicy sie kręcił i w miare wyglądał passata nie będę piłował po za tym 1.6 szału nie robi a calibra 10cm od ziemi nawet nie ruszy a do głównej drogi mam 1km
To ja bym brał Nive ze wzgledu na centralny dyfer i w razie czego blokada i reduktor. Do tego zawsze lepiej zniesie dojazd po śniezycy, bardziej odporne podwozie i przedewszystkim prześwit wiekszy niż w plaskaczu
[ Dodano: 2 Grudzień 2010, 16:27 ] Aha i w porównaniu do Frontery to raczej wygodniejsza jest Niva, przynajmniej jeśli chodzi o rodzaj zawieszenia, w Nivce tył na springu a przód niezależny na springu a w Fronterze przód niezależny na drążkach ale tył na resorze ( po sprężyny to sam koniec produkcji więc nie te pieniądze)
z tym paskiem to fajna sprawa
isuzu nie chciał bym się pakować w ten rocznik potem ciężko będzie sprzedać na wiosnę
a nivia no zawieszenie ma super ale naprawdę przeraża mnie ten wygląd
Pytanie trochę z innej beczki czy Niva ma dobre ogrzewanie czy takie jak fabrycznie w uaz-ach ? Jak tak to trzeba przeszkolenie na Syberii przechodzić aby wytrzymać jazdę w mrożne dni.
Nivka ma całkiem niezle, UAZ też nie miał tragicznego pod warukiem że był z hard-topem a nie brezentem No i zaletą Nivy jest to żę zawsze zapali i części są bajecznie tanie
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.