Chce kupic Pajero III sport na co zwrocic uwage

06 Sty 2012, 10:09

Witam wszystkich. Zdecydowałem się na zakup Pajero III w wersji sport. Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego autka? Jaki silnik- w grę wchodzą tylko diesle. Ile trzeba przeznaczyć na pakiet startowy i co wymienić żeby autko służyło. Na całą operacje będę miał jakieś 45000. Autko będzie służyło do jazdy w mieście 60% i teren 40% jakieś zlociki i amatorskie wyprawy. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Pawelixo
Obserwowany
 
Posty: 2
Miejscowość: Tarnów
Prawo jazdy: 17 10 2001
Auto: Citroen C5

06 Sty 2012, 16:16

w 3 nie ma już ramy i to największa wada tego modelu
do wyboru masz 2.5 i 3.2 jeśli chodzi o diesle 2,5 to klasyczny klekot który żyje bardzo długo ;) hedyna wada to pasek rozrządu o który trzeba dbać w 3.2 masz łańcuch z hydraulicznym napinaczem i ślizgami, trzeba sprawdzać napęcie i stan ślizgów, żaden z powyższych silników nie jest bezkolizyjny, w 3.2 jest jeszcze jedna drażniąca i droga rzecz 2masa :evil:
ogólnie pajero 3 generacji to auto na droge a nie w teren, to już klasyczny SUV pokroju BMWx5 lub meśka MLa
do wycieczek i okazyjnej zabawy w terenie za tą kase poszukał bym tojki 90 (95) lub coś w ten deseń nawet tojtoj LC120 będzie lepszy
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Sty 2012, 15:58

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. A Pajero II wersja sport oczywiscie?
Pozdrawiam
Pawelixo
Obserwowany
 
Posty: 2
Miejscowość: Tarnów
Prawo jazdy: 17 10 2001
Auto: Citroen C5

08 Sty 2012, 23:59

to zmienia postać na poleżeć :mrgreen:
po 1 ma rame, po 2 masz do wyboru w zasadzie 2,5 TDi
sprawdzić porządnie ramę, i napędy reszta powinna hulać jak nie zakatowane :wink:
pogólnie wszytko jak w pajero zwykłym tylko mniej możliwości wyboru :wink:
pajero sport to takie pomieszanie L200 i pajero ale całkiem fajnie wyszło ;)
autko do turystyki bardzo przyjemne, może nie za mocne ale spokojnie wystarcza, do weekendowej turystyki, nawet tej dalszej nadaje się bardzo fajnie, po pewnym czasie przyjdzie do ciebie myśl żeby zgrzebać auto co by sobie lepiej radziło w terenie, :wink:
na początek zacznij od opon zanim zaczniesz dźwigać auto lepiej się nim nauczyć dobrze jeździć, potem sam juz będziesz wiedział co chcesz ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

11 Sty 2012, 12:25

No i trzeba pamiętać, że ciężko ustrzelić (w zasadzie ja nigdy nie widziałem, ale podobno są) Sporta z SS4. Są zazwyczaj tylko w ES. I to nieprawda, że od L200 różni się tylko resorami z tyłu. Przednie zawieszenie nie jest wymienne. Wielu może tez przeszkadzać koło pod budą.
mstrucz
Aktywny
 
Posty: 354
Miejscowość: Gdynia

11 Sty 2012, 12:57

nikt nie mówi że to identyczne zawieszenie z L200 poza tym s SS oryginalnie nie ma :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok
    W jaki sposób w samochodzie typu minivan szybko uzyskać płaską podłogę? Przez lata odpowiedź brzmiała zwykle – wymontować tylne siedzenia. Toyota była prekursorem licznych i popularnych dziś rozwiązań typu „smart ...

12 Sty 2012, 10:10

W zasadzie to dziwię się, że Mitsubishi nie sprzedaje w Polsce nowego Sporta (też do tylnych drzwi wygląda jak L200), model sprzedawany np. na Ukrainie. Jest sporo tańszy od Pajero IV, wyposażeniowo i jakościowo do L200 coś jak Pathfinder do Navarry.
No właśnie, Nissan poszedł inną drogą i oferuje tańszego Pathfindera a nie oferuje w Polsce droższego Patrola.

Chodzi mi o takiego Sporta:
Zdjęcie
mstrucz
Aktywny
 
Posty: 354
Miejscowość: Gdynia

12 Sty 2012, 13:31

jedno i drugie auto można dostać bez problemu w Polsce, ale popyt jest tak mały że trzeba zamawiać :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)