Ciekawy problem kto pomoze?

Ciekawy problem kto pomoze?

10 Sty 2013, 16:09

NA tej stronie podany jest moj problem dla chetnych i zainteresowanych prosiłbym o pomoc.

"Witam 2 miesiące temu kupiłem sobie mazde 323f 2.0TD 2003r. Po zakupie (jakies 3tyg) pojawił sie pierwszy objaw a mianowicie po zapaleniu nie wchodziła mi na obroty dochodziła tylko do 2000 dojechałem do domu a na drugi dzien jak, juz zapaliłem chodziła normalnie i przez 2tyg był spokój ale pewnego dnia znowu przejechałem sie gdzies i chodziła normalnie a potem w trakcie jazdy znowu dochodziła do 2000 obrotów i przerywała nie wiedziałem co robic a miałem do domu z 4km a wiec postanowiłem jechac nią i po przejechaniu 2km to przeszło i znowu zaczela chodzic normalnie, ale po tyg. znowu zapaliłem i pochodziła normalnie przez min a potem zgasła a kiedy ja ponownie zapaliłem zaczeła mi kopcic na biało dochodziło do 2000 obrotow i przerywała.

Wymieniłem filtr paliwa, bezpieczniki zostały sprawdzone jeden był wywalony jakis 40 apmperowy, zaprowadziłem go do mechanik on mi tam sprawdził turbine, wtryski tez działają dobrze. Sam mechanik nie wiedział co moze byc, a wiec zaprowadziliśmy aby nam podpięli pod komputer: wykazało ze EGR jest zabrudzony a wiec wyczyścili ale to nie pomogło a wiec dalej szukaja i stwierdzili ze to pompa na nic ale wątpię zeby to to było.. Co myślicie o tym wszystkim i co moze mojej madzi dolegać?
"

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 9&t=146216
cezarII
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 10 Sty 2013, 16:03
Prawo jazdy od: 10 10 2011
Auto: Mazda 323f VI BJ
Silnik: 2.0 TD
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Ciekawy problem kto pomoze?

13 Sty 2013, 21:34

To jest ,o ile dobrze pamiętam ,silnik z turbiną o zmiennej geometrii,problemy tych udanych silników najczęściej tyczą pomp paliwa, która jest bardzo :!: wrażliwa na niską jakość paliwa,poza tym bardzo ciężko wymienić jakiś inne, typowe,powszechne mankamenty .
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie pokonywać zakręty? Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
    Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...
    ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok
    Decyzją Ministerstwa Przemysłu Czechosłowacji z roku 1955 czechosłowaccy konstruktorzy otrzymali zadanie stworzenia całkowicie nowego samochodu dla "szerokich mas pracujących". W tym czasie wdrażano produkcję modelu 440 (Spartak), ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Subaru Impreza STI
      Jaguar