28 Paź 2007, 14:33
Witam.Skoro piszemy o rdzy w tych samochodach,to musze powiedzieć,że ma na warsztacie Fiata Pandę półtoraroczną i niestety na klapie bagażnika koło uszczelki już są ogniska korozji.Natomiast na warsztacie u gazowników stoi Mondeo MKII i nie ma nim żadnej rdzy.Nawet przy uszczelkach.Tak więc wszystko jasne...Zresztą jak się słyszy o Fiacie,to każdy mówi,że to za drogie auta jak na takie wyposażenie i jakość.A ludzie kupują.Więc gdzie tu sens?No chyba,że jak Fiat się chwali liczbami sprzedanych egzemplarzy,to liczy też te,które wysyła za granicę.Ostatnimi czasy,miałem na warsztacie kilka Fiatów Punto,w których awariom ulegał ECM.A Fiat twierdził,że to nie z jego winy i odsyłał go z kwitkiem.Dopiero nasz prawnik tłumaczył jakie są obowiązki producenta samochodu wobec klienta,gdy samochód jest na gwarancji i dopiero jak klient znając swoje prawa poszedł do serwisu Fiata i wyjechał im z paragrafami i sankcjami karnymi,to się wzięli za naprawe.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...