REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Invi napisał(a):Dotyczy to starych silników na pompie, każdy producent takie miał, niewazne czy Toyota
Invi napisał(a):prowadzało się z rajchu bo najbliżej i najłatwiej a tam były wyłącznie niemieckie auta (więc z tdi pod maską) a kiedy porównasz sobie golfa 3 tdi z jakimś polonezem to wiadomo, że kosmos
to śmiech na sali dla nastoletniego diesla i kombinatorstwo Mirasa - handlarza. Jak nie tego, to któregoś z poprzednich. Szukają jelenia na auto, którego przebieg zatrzymał się tuż przed granicą magicznych 200k, kiedy to wszystko nagle się sypie i nadaje się do remontu głównego (pisząc te słowa wyrósł mi sarmacki wąs, bo Polonez).nowydiesel napisał(a):z przebiegiem 196 tyś.km.
demirbiras napisał(a):W przeciwieńśtwie do vaga z 1,9 które non-stop śmigają, reszty marek nie ma, albo w ilości 2% na ulicy.
a jakieś konkrety? Bo coś mi się wydaje że nawet toyota robiła je dłużej niż vag. Tak jadem plujecie na pompowtryski a jak zwykle zero konkretów, nie ma nic do zarzucenia tym silnikom, były i są mocne i trwałe przy czym ekonomiczne więc po co było przechodzić na CR gdzie wtryski były dużo słabsze i mniej żywotne.Invi napisał(a):vag robił auta na pompie jeszcze długo po tym kiedy przestali to robić inni producenci.
demirbiras napisał(a):Pytanie tylko skoro każdy producent miał takie super diesle to gdzie sa te Toyoty z lat 90 z tymi super dieslami?
Dzisiaj Toyota to raczej 3 letnia hybryda a nie 20 letni diesel.
W przeciwieńśtwie do vaga z 1,9 które non-stop śmigają, reszty marek nie ma, albo w ilości 2% na ulicy.
już włącza się śledztwo Rutkowskiego z 20 letnim gruzie. Czyli idąc Twoim tokiem myślenia im dłużej jest w posiadaniu jednego właściciela to auto jest lepsze?nowydiesel napisał(a):że obecny po 4 miesiącach chce się go pozbyć.. Co uważacie?
Kao napisał(a): we fr, bardzo często zdarzają się auta 15-20 letnie z 1 z przodu