Daihatsu Feroza - chłodzenie

23 Wrz 2009, 12:36

to spróbuj jeszcze bez chłodnicy pojeździć - może okaże się, że jest niepotrzebna? :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Wrz 2009, 21:17

wiesz ciekawy pomysł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale pozwolisz że poczekam na innych prekursorów tego stylu ;) u mnie jednak naprawa główna silnika to jakieś 8000 :evil:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Wrz 2009, 21:38

spróbuj, nie bądź "mientka faja" :mrgreen:
OK, dość żartów. Silnik 4.2 to cudo, szkoda, że drogi w zakupie i naprawach (jak większość dużych diesli zresztą).
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Wrz 2009, 21:44

ale tani w żywieniu :mrgreen:
porównując do mniejszych motorów w podobnych autach :wink: a remont RD28t też podobne pieniądze :wink: tyle że głowice łatwiej zrobić :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Wrz 2009, 21:59

ale w RD28t zrobisz kilka głowic zanim padnie Twoja, więc taniej jest mieć 4.2 :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

24 Wrz 2009, 09:27

Karson napisał(a):ale w RD28t zrobisz kilka głowic zanim padnie Twoja, więc taniej jest mieć 4.2 :mrgreen:
i u mnie troche tego żeliwa do szlifowania jest :mrgreen: :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...

24 Wrz 2009, 09:51

ale jaki komfort podczas jazdy, jaki dół, jaka moc na niskich obrotach, jaka odporność na temperaturę :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

24 Wrz 2009, 10:26

Karson napisał(a):ale jaki komfort podczas jazdy, jaki dół, jaka moc na niskich obrotach, jaka odporność na temperaturę :mrgreen:
o jeepie 4.0 w automacie mówisz?? :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)