Hyundai Tucson II 2.0 CRDi AT 2WD (150 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai Tucson II 2.0 CRDi AT 2WD (150 KM) Crossover

    Hyundai Tucson w wersji II 2.0 CRDi AT 2WD (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2010 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1991 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 305 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 195 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 775 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4410 mm, jest szerokie na 1820 mm, a wysokość jego jest równa 1660 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: Tucson
    Generacja: II
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 CRDi AT 2WD (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2010 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4410 [mm]
    Szerokość: 1820 [mm]
    Wysokość: 1660 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1591 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1592 [mm]
    Masa własna: 1601 [kg]
    Prześwit: 170 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1436 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 591 [litr]
    Ładowność: 539 [kg]
    Masa całkowita: 2140 [kg]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1991 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 305 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 2 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.1 [s]
    Zasięg: od 600 do 920 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 195 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10118] korzystająć z tej wiadomości na PW.