Tofas Bravo I 1.6 MT (103 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Tofas Bravo I 1.6 MT (103 KM) Hatchback

    Ocena: 0.0/5
    Tofas Bravo w wersji I 1.6 MT (103 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2001 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1581 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 103 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 142 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 184 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 602 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4025 mm, jest szerokie na 1755 mm, a wysokość jego jest równa 1420 mm. Rozstaw osi na poziomie 2540 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Tofas
    Model: Bravo
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.6 MT (103 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2001 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4025 [mm]
    Szerokość: 1755 [mm]
    Wysokość: 1420 [mm]
    Rozstaw osi: 2540 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1439 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1441 [mm]
    Masa własna: 1050 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1030 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 280 [litr]
    Masa całkowita: 1550 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1581 [cm³]
    Moc silnika: 76 [kW] | 103 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 142 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.4 [mm]
    Skok tłoka: 67.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.0 [s]
    Zasięg: od 470 do 830 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 184 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12604] korzystająć z tej wiadomości na PW.