Peugeot 408 I 1.6 THP AT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 408 I 1.6 THP AT (150 KM) Sedan

    Peugeot 408 w wersji I 1.6 THP AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2012 do 2017 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 207 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 732 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4703 mm, jest szerokie na 1815 mm, a wysokość jego jest równa 1505 mm. Rozstaw osi na poziomie 2717 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 408
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.6 THP AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2012 - 2017
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4703 [mm]
    Szerokość: 1815 [mm]
    Wysokość: 1505 [mm]
    Rozstaw osi: 2717 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1522 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1503 [mm]
    Masa własna: 1419 [kg]
    Prześwit: 175 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 560 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 560 [litr]
    Ładowność: 401 [kg]
    Masa całkowita: 1820 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.6 [s]
    Zasięg: od 520 do 950 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 207 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1264] korzystająć z tej wiadomości na PW.