Mazda CX-5 I 2.0 SKYACTIV-G MT (157 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda CX-5 I 2.0 SKYACTIV-G MT (157 KM) Crossover

    Mazda CX-5 w wersji I 2.0 SKYACTIV-G MT (157 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 157 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 203 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 56 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 903 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4555 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1670 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: CX-5
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 SKYACTIV-G MT (157 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2011 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4555 [mm]
    Szerokość: 1840 [mm]
    Wysokość: 1670 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1585 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1590 [mm]
    Masa własna: 1449 [kg]
    Prześwit: 215 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1620 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 503 [litr]
    Średnica zawracania: 11.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 115 [kW] | 157 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 203 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.5 [mm]
    Skok tłoka: 91.2 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.3 [s]
    Zasięg: od 730 do 1 060 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 56 [litr]
    Prędkość maksymalna: 197 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1411] korzystająć z tej wiadomości na PW.