Ford Focus II Lift 1.6 AT (101 KM) CC cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus II Lift 1.6 AT (101 KM) CC cabrio

    Ford Focus w wersji II Lift 1.6 AT (101 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2008 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1596 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 101 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 150 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 172 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 733 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4509 mm, jest szerokie na 1834 mm, a wysokość jego jest równa 1448 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: II Lift
    Seria: CC cabrio
    Modyfikacja: 1.6 AT (101 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2008 - 2011
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4509 [mm]
    Szerokość: 1834 [mm]
    Wysokość: 1448 [mm]
    Rozstaw osi: 2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1531 [mm]
    Masa własna: 1472 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 534 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 248 [litr]
    Ładowność: 398 [kg]
    Masa całkowita: 1870 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2970 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1596 [cm³]
    Moc silnika: 74 [kW] | 101 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 150 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.6 [s]
    Zasięg: od 530 do 950 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 172 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT17101] korzystająć z tej wiadomości na PW.