Jiangnan Alto I 1.1 MT (53 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Jiangnan Alto I 1.1 MT (53 KM) Hatchback

    Ocena: 0.0/5
    Jiangnan Alto w wersji I 1.1 MT (53 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1992 do 2014 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1051 cm³ (1.1L) osiągający maksymalną moc 53 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 83 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 125 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 545 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3300 mm, jest szerokie na 1405 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2175 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Jiangnan
    Model: Alto
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.1 MT (53 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1992 - 2014
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 3300 [mm]
    Szerokość: 1405 [mm]
    Wysokość: 1440 [mm]
    Rozstaw osi: 2175 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1215 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1200 [mm]
    Masa własna: 665 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Masa całkowita: 1000 [kg]
    Średnica zawracania: 9.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1051 [cm³]
    Moc silnika: 39 [kW] | 53 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 83 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Zasięg: od 460 do 620 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 30 [litr]
    Prędkość maksymalna: 125 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT18452] korzystająć z tej wiadomości na PW.