Renault Laguna II Lift 1.9 DCi MT (110 KM) Grandtour kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault Laguna II Lift 1.9 DCi MT (110 KM) Grandtour kombi

    Renault Laguna w wersji II Lift 1.9 DCi MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2005 do 2007 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1870 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 260 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 191 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 68 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1193 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4699 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2751 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Renault
    Model: Laguna
    Generacja: II Lift
    Seria: Grandtour kombi
    Modyfikacja: 1.9 DCi MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2005 - 2007
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4699 [mm]
    Szerokość: 1770 [mm]
    Wysokość: 1440 [mm]
    Rozstaw osi: 2751 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1519 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1481 [mm]
    Masa własna: 1360 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1515 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 476 [litr]
    Masa całkowita: 2015 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1870 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 260 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 80.0 [mm]
    Skok tłoka: 93.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.6 [s]
    Zasięg: od 930 do 1 420 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 68 [litr]
    Prędkość maksymalna: 191 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT196] korzystająć z tej wiadomości na PW.