Opel Campo I Lift 2.5 TD MT (100 KM) Pickup

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Campo w wersji I Lift 2.5 TD MT (100 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu pickup produkowany w latach od 1997 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2499 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 100 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 226 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 140 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 63 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 887 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4980 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1610 mm. Rozstaw osi na poziomie 3025 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Opel
    Model
    Campo
    Generacja
    I Lift
    Seria
    Pickup
    Modyfikacja
    2.5 TD MT (100 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Pickup
    Lata produkcji
    1997 - 2001
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4980 [mm]
    Szerokość
    1690 [mm]
    Wysokość
    1610 [mm]
    Rozstaw osi
    3025 [mm]
    Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.)
    1510x1060 [mm]
    Masa własna
    1610 [kg]
    Ładowność
    940 [kg]
    Masa całkowita
    2550 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    4550 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2499 [cm³]
    Moc silnika
    74 [kW] | 100 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    226 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    9.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.00 [l/100km]
    Zasięg
    od 700 do 1 050 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    63 [litr]
    Prędkość maksymalna
    140 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Resor
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT20946] korzystająć z tej wiadomości na PW.