Volkswagen Lupo 6X 1.4 TDI MT (75 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Lupo 6X 1.4 TDI MT (75 KM) Hatchback 3-drzwi

    Volkswagen Lupo w wersji 6X 1.4 TDI MT (75 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1998 do 2005 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1422 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 75 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 195 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 170 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 34 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 791 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3527 mm, jest szerokie na 1639 mm, a wysokość jego jest równa 1459 mm. Rozstaw osi na poziomie 2321 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Lupo
    Generacja: 6X
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 1.4 TDI MT (75 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1998 - 2005
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 3527 [mm]
    Szerokość: 1639 [mm]
    Wysokość: 1459 [mm]
    Rozstaw osi: 2321 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1392 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1400 [mm]
    Masa własna: 1055 [kg]
    Prześwit: 103 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 830 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 130 [litr]
    Ładowność: 395 [kg]
    Masa całkowita: 1450 [kg]
    Średnica zawracania: 9.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1422 [cm³]
    Moc silnika: 55 [kW] | 75 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 195 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 79.5 [mm]
    Skok tłoka: 95.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.3 [s]
    Zasięg: od 610 do 970 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 34 [litr]
    Prędkość maksymalna: 170 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Wahacze wzdłużne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21903] korzystająć z tej wiadomości na PW.