Opel Campo I Lift 2.5 TD MT 4x4 (100 KM) Pickup

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Campo I Lift 2.5 TD MT 4x4 (100 KM) Pickup

    Opel Campo w wersji I Lift 2.5 TD MT 4x4 (100 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu pickup produkowany w latach od 1997 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2499 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 100 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 226 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 135 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 63 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 778 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4980 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1710 mm. Rozstaw osi na poziomie 3025 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Campo
    Generacja: I Lift
    Seria: Pickup
    Modyfikacja: 2.5 TD MT 4x4 (100 KM)
    Rodzaj nadwozia: Pickup
    Lata produkcji: 1997 - 2001
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4980 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1710 [mm]
    Rozstaw osi: 3025 [mm]
    Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): 1510x1060 [mm]
    Masa własna: 1810 [kg]
    Ładowność: 840 [kg]
    Masa całkowita: 2650 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 4650 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2499 [cm³]
    Moc silnika: 74 [kW] | 100 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 226 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.10 [l/100km]
    Zasięg: od 650 do 890 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 63 [litr]
    Prędkość maksymalna: 135 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Resor

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT22013] korzystająć z tej wiadomości na PW.