Mitsubishi Pajero Mini H53/58A Lift 0.7 Turbo AT 2WD (64 KM) SUV

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Pajero Mini H53/58A Lift 0.7 Turbo AT 2WD (64 KM) SUV

    Mitsubishi Pajero Mini w wersji H53/58A Lift 0.7 Turbo AT 2WD (64 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 2005 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 659 cm³ (0.7L) osiągający maksymalną moc 64 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 100 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 43 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 614 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3395 mm, jest szerokie na 1475 mm, a wysokość jego jest równa 1635 mm. Rozstaw osi na poziomie 2280 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Pajero Mini
    Generacja: H53/58A Lift
    Seria: SUV
    Modyfikacja: 0.7 Turbo AT 2WD (64 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 2005 - 2008
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 3395 [mm]
    Szerokość: 1475 [mm]
    Wysokość: 1635 [mm]
    Rozstaw osi: 2280 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1270 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1270 [mm]
    Masa własna: 940 [kg]
    Prześwit: 195 [mm]
    Średnica zawracania: 9.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 659 [cm³]
    Moc silnika: 47 [kW] | 64 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 100 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Twin-scroll
    Średnica cylindra: 60.0 [mm]
    Skok tłoka: 58.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.00 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 43 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT22515] korzystająć z tej wiadomości na PW.