Ford Scorpio II 2.5 TD MT (125 KM) Turnier kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Scorpio w wersji II 2.5 TD MT (125 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1994 do 1998 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2498 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 125 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 293 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 198 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 824 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4826 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2770 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Scorpio
    Generacja
    II
    Seria
    Turnier kombi
    Modyfikacja
    2.5 TD MT (125 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    1994 - 1998
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4826 [mm]
    Szerokość
    1760 [mm]
    Wysokość
    1430 [mm]
    Rozstaw osi
    2770 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1478 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1495 [mm]
    Maksymalne obciążenie osi przód/tył
    1050/1230 [kg]
    Masa własna
    1548 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1600 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    550 [litr]
    Ładowność
    652 [kg]
    Masa całkowita
    2200 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3775 [kg]
    Średnica zawracania
    10.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2498 [cm³]
    Moc silnika
    92 [kW] | 125 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    293 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    92.0 [mm]
    Skok tłoka
    94.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    11.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    8.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.3 [s]
    Zasięg
    od 620 do 1 030 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 [litr]
    Prędkość maksymalna
    198 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Samodostosowującego amortyzatory, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2363] korzystająć z tej wiadomości na PW.