Renault 21 I Lift 2.1 Td MT (88 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault 21 w wersji I Lift 2.1 Td MT (88 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1989 do 1995 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2068 cm³ (2.1L) osiągający maksymalną moc 88 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 181 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 177 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 66 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 985 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4460 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1389 mm. Rozstaw osi na poziomie 2659 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Renault
    Model
    21
    Generacja
    I Lift
    Seria
    Hatchback
    Modyfikacja
    2.1 Td MT (88 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    1989 - 1995
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4460 [mm]
    Szerokość
    1730 [mm]
    Wysokość
    1389 [mm]
    Rozstaw osi
    2659 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1400 [mm]
    Masa własna
    1173 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    419 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    419 [litr]
    Ładowność
    472 [kg]
    Masa całkowita
    1645 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2068 [cm³]
    Moc silnika
    65 [kW] | 88 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 4 250 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    181 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    86.0 [mm]
    Skok tłoka
    89.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.8 [s]
    Zasięg
    od 800 do 1 290 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    66 [litr]
    Prędkość maksymalna
    177 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Drążek skrętny, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24448] korzystająć z tej wiadomości na PW.