Renault 21 I Lift 2.1 Td MT (88 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault 21 I Lift 2.1 Td MT (88 KM) Hatchback

    Renault 21 w wersji I Lift 2.1 Td MT (88 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1989 do 1995 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2068 cm³ (2.1L) osiągający maksymalną moc 88 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 181 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 177 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 66 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 985 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4460 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1389 mm. Rozstaw osi na poziomie 2659 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Renault
    Model: 21
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 2.1 Td MT (88 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1989 - 1995
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4460 [mm]
    Szerokość: 1730 [mm]
    Wysokość: 1389 [mm]
    Rozstaw osi: 2659 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1400 [mm]
    Masa własna: 1173 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 419 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 419 [litr]
    Ładowność: 472 [kg]
    Masa całkowita: 1645 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2068 [cm³]
    Moc silnika: 65 [kW] | 88 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 250 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 181 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 89.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.8 [s]
    Zasięg: od 800 do 1 290 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 66 [litr]
    Prędkość maksymalna: 177 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Drążek skrętny, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24448] korzystająć z tej wiadomości na PW.