Alfa Romeo 159 I 1.9 JTDM Q-Tronic (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Alfa Romeo 159 I 1.9 JTDM Q-Tronic (150 KM) Sedan

    Alfa Romeo 159 w wersji I 1.9 JTDM Q-Tronic (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2005 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 209 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1029 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4660 mm, jest szerokie na 1828 mm, a wysokość jego jest równa 1422 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Alfa Romeo
    Model: 159
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.9 JTDM Q-Tronic (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2005 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4660 [mm]
    Szerokość: 1828 [mm]
    Wysokość: 1422 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1578 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1555 [mm]
    Masa własna: 1495 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 405 [litr]
    Ładowność: 550 [kg]
    Masa całkowita: 2045 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3545 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 740 do 1 350 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 209 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24716] korzystająć z tej wiadomości na PW.