Renault Clio III 1.5 dCi MT (68 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Renault Clio III 1.5 dCi MT (68 KM) kombi

    Renault Clio w wersji III 1.5 dCi MT (68 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2005 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1461 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 68 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 160 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 15.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 162 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1222 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4200 mm, jest szerokie na 1720 mm, a wysokość jego jest równa 1493 mm. Rozstaw osi na poziomie 2575 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Renault
    Model: Clio
    Generacja: III
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.5 dCi MT (68 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2005 - 2009
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4200 [mm]
    Szerokość: 1720 [mm]
    Wysokość: 1493 [mm]
    Rozstaw osi: 2575 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1470 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1470 [mm]
    Masa własna: 1155 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1275 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 440 [litr]
    Ładowność: 500 [kg]
    Masa całkowita: 1655 [kg]
    Średnica zawracania: 10.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1461 [cm³]
    Moc silnika: 50 [kW] | 68 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 160 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 76.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 15.5 [s]
    Zasięg: od 1 040 do 1 340 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 162 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25690] korzystająć z tej wiadomości na PW.