Ford Fiesta VI 1.5 MT (108 KM) Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta VI 1.5 MT (108 KM) Sedan 4-drzwi

    Ford Fiesta w wersji VI 1.5 MT (108 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2008 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1499 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 108 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 140 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 45 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4406 mm, jest szerokie na 1722 mm, a wysokość jego jest równa 1473 mm. Rozstaw osi na poziomie 2489 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Fiesta
    Generacja: VI
    Seria: Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja: 1.5 MT (108 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2008 - 2013
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4406 [mm]
    Szerokość: 1722 [mm]
    Wysokość: 1473 [mm]
    Rozstaw osi: 2489 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1473 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1138 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 430 [litr]
    Masa całkowita: 1500 [kg]
    Średnica zawracania: 10.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1499 [cm³]
    Moc silnika: 79 [kW] | 108 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 045 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 140 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 300 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT265] korzystająć z tej wiadomości na PW.