Volkswagen Golf VI 1.4 TSI DSG (122 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Golf VI 1.4 TSI DSG (122 KM) Cabrio

    Volkswagen Golf w wersji VI 1.4 TSI DSG (122 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2008 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1390 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 122 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 873 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4246 mm, jest szerokie na 1782 mm, a wysokość jego jest równa 1423 mm. Rozstaw osi na poziomie 2578 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Golf
    Generacja: VI
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 1.4 TSI DSG (122 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2008 - 2015
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4246 [mm]
    Szerokość: 1782 [mm]
    Wysokość: 1423 [mm]
    Rozstaw osi: 2578 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1508 [mm]
    Masa własna: 1479 [kg]
    Prześwit: 136 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Masa całkowita: 1920 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1390 [cm³]
    Moc silnika: 90 [kW] | 122 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 76.0 [mm]
    Skok tłoka: 75.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.5 [s]
    Zasięg: od 690 do 1 020 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 197 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT26720] korzystająć z tej wiadomości na PW.