Lincoln Continental VIII 3.8 AT (160 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lincoln Continental VIII 3.8 AT (160 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Lincoln Continental w wersji VIII 3.8 AT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1988 do 1994 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3797 cm³ (3.8L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 305 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 593 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5210 mm, jest szerokie na 1847 mm, a wysokość jego jest równa 1412 mm. Rozstaw osi na poziomie 2769 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lincoln
    Model: Continental
    Generacja: VIII
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 3.8 AT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1988 - 1994
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 5210 [mm]
    Szerokość: 1847 [mm]
    Wysokość: 1412 [mm]
    Rozstaw osi: 2769 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1582 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1552 [mm]
    Masa własna: 1648 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 538 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 538 [litr]
    Średnica zawracania: 11.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3797 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 305 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 96.8 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.3 [s]
    Zasięg: od 510 do 740 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT273] korzystająć z tej wiadomości na PW.