Ford Fiesta IV Lift 1.8 D MT (60 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Fiesta IV Lift 1.8 D MT (60 KM) Hatchback 5-drzwi

    Ford Fiesta w wersji IV Lift 1.8 D MT (60 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1999 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1753 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 60 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 105 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 17.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 155 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 40 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 645 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3833 mm, jest szerokie na 1634 mm, a wysokość jego jest równa 1377 mm. Rozstaw osi na poziomie 2446 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Fiesta
    Generacja: IV Lift
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.8 D MT (60 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1999 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3833 [mm]
    Szerokość: 1634 [mm]
    Wysokość: 1377 [mm]
    Rozstaw osi: 2446 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1429 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1384 [mm]
    Masa własna: 1014 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 930 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 250 [litr]
    Masa całkowita: 1512 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2012 [kg]
    Średnica zawracania: 10.30 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1753 [cm³]
    Moc silnika: 44 [kW] | 60 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 105 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 82.5 [mm]
    Skok tłoka: 82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 17.5 [s]
    Zasięg: od 510 do 800 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 40 [litr]
    Prędkość maksymalna: 155 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27391] korzystająć z tej wiadomości na PW.