Hyundai Click I Lift 1.5 CRDi MT (112 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai Click I Lift 1.5 CRDi MT (112 KM) Hatchback 3-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Hyundai Click w wersji I Lift 1.5 CRDi MT (112 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2005 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1493 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 112 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 188 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 818 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3825 mm, jest szerokie na 1665 mm, a wysokość jego jest równa 1495 mm. Rozstaw osi na poziomie 2455 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: Click
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 1.5 CRDi MT (112 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2005 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3825 [mm]
    Szerokość: 1665 [mm]
    Wysokość: 1495 [mm]
    Rozstaw osi: 2455 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1440 [mm]
    Masa własna: 1135 [kg]
    Prześwit: 135 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 977 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 254 [litr]
    Ładowność: 488 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1493 [cm³]
    Moc silnika: 82 [kW] | 112 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 84.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.0 [s]
    Zasięg: od 710 do 1 130 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 188 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27436] korzystająć z tej wiadomości na PW.