Chevrolet HHR I 2.2 Ecotec AT (143 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Chevrolet HHR I 2.2 Ecotec AT (143 KM) kombi 5-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Chevrolet HHR w wersji I 2.2 Ecotec AT (143 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2005 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2189 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 143 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 203 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 182 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 49 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 521 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4475 mm, jest szerokie na 1757 mm, a wysokość jego jest równa 1657 mm. Rozstaw osi na poziomie 2628 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Chevrolet
    Model: HHR
    Generacja: I
    Seria: kombi 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.2 Ecotec AT (143 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2005 - 2011
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4475 [mm]
    Szerokość: 1757 [mm]
    Wysokość: 1657 [mm]
    Rozstaw osi: 2628 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1492 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1492 [mm]
    Masa własna: 1431 [kg]
    Prześwit: 159 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1787 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1575 [litr]
    Ładowność: 408 [kg]
    Masa całkowita: 1893 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2346 [kg]
    Średnica zawracania: 11.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2189 [cm³]
    Moc silnika: 105 [kW] | 143 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 203 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 94.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.8 [s]
    Zasięg: od 460 do 630 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 49 [litr]
    Prędkość maksymalna: 182 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28552] korzystająć z tej wiadomości na PW.