Honda Accord VIII Lift 2.2 i-DTEC MT (150 KM) Tourer kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Accord VIII Lift 2.2 i-DTEC MT (150 KM) Tourer kombi

    Honda Accord w wersji VIII Lift 2.2 i-DTEC MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2199 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 207 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1182 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4750 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1470 mm. Rozstaw osi na poziomie 2750 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: Accord
    Generacja: VIII Lift
    Seria: Tourer kombi
    Modyfikacja: 2.2 i-DTEC MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2011 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4750 [mm]
    Szerokość: 1840 [mm]
    Wysokość: 1470 [mm]
    Rozstaw osi: 2750 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1595 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1600 [mm]
    Masa własna: 1629 [kg]
    Prześwit: 135 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1252 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 406 [litr]
    Ładowność: 471 [kg]
    Masa całkowita: 2100 [kg]
    Średnica zawracania: 11.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2199 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 97.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.7 [s]
    Zasięg: od 940 do 1 410 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 207 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT29665] korzystająć z tej wiadomości na PW.