Suzuki MR Wagon I 0.7 AT (64 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Suzuki MR Wagon I 0.7 AT (64 KM) Hatchback

    Suzuki MR Wagon w wersji I 0.7 AT (64 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2001 do 2010 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 658 cm³ (0.7L) osiągający maksymalną moc 64 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 106 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 145 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 405 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3395 mm, jest szerokie na 1475 mm, a wysokość jego jest równa 1590 mm. Rozstaw osi na poziomie 2360 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Suzuki
    Model: MR Wagon
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 0.7 AT (64 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2001 - 2010
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 3395 [mm]
    Szerokość: 1475 [mm]
    Wysokość: 1590 [mm]
    Rozstaw osi: 2360 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1295 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1290 [mm]
    Masa własna: 900 [kg]
    Masa całkowita: 1120 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 658 [cm³]
    Moc silnika: 47 [kW] | 64 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 106 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 68.0 [mm]
    Skok tłoka: 60.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.40 [l/100km]
    Zasięg: od 330 do 470 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 30 [litr]
    Prędkość maksymalna: 145 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT33062] korzystająć z tej wiadomości na PW.