Genesis G70 I 2.0 T AT (252 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Genesis G70 I 2.0 T AT (252 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Genesis G70 w wersji I 2.0 T AT (252 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2017 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 252 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 353 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o ośmu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 645 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4685 mm, jest szerokie na 1850 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2835 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Genesis
    Model: G70
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 T AT (252 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2017 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4685 [mm]
    Szerokość: 1850 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2835 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1596 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1632 [mm]
    Masa własna: 1595 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 185 [kW] | 252 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 353 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 400 do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 8
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.80 [l/100km]
    Zasięg: od 570 do 770 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT34006] korzystająć z tej wiadomości na PW.