Honda HR-V II 1.8 i-VTEC CVT 4WD (141 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda HR-V II 1.8 i-VTEC CVT 4WD (141 KM) Crossover

    Honda HR-V w wersji II 1.8 i-VTEC CVT 4WD (141 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2015 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1799 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 141 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 173 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów CVT która przenosi napęd na cztery koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 617 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4294 mm, jest szerokie na 1772 mm, a wysokość jego jest równa 1605 mm. Rozstaw osi na poziomie 2610 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: HR-V
    Generacja: II
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.8 i-VTEC CVT 4WD (141 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2015 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4294 [mm]
    Szerokość: 1772 [mm]
    Wysokość: 1605 [mm]
    Rozstaw osi: 2610 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1540 [mm]
    Masa własna: 1389 [kg]
    Prześwit: 170 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1533 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 470 [litr]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1799 [cm³]
    Moc silnika: 104 [kW] | 141 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 173 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 81.0 [mm]
    Skok tłoka: 87.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 300 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT
    Rodzaj napędu: 4WD

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.40 [l/100km]
    Zasięg: od 570 do 680 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe

    Ocena: 1.0/5 (1 głos)
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT34868] korzystająć z tej wiadomości na PW.