Mazda Capella VI 2.0 AT (125 KM) JP-spec Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda Capella VI 2.0 AT (125 KM) JP-spec Sedan 4-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Mazda Capella w wersji VI 2.0 AT (125 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1994 do 1997 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1991 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 125 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 173 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 659 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4595 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1395 mm. Rozstaw osi na poziomie 2610 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: Capella
    Generacja: VI
    Seria: JP-spec Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 AT (125 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1994 - 1997
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4595 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1395 [mm]
    Rozstaw osi: 2610 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1480 [mm]
    Masa własna: 1170 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1991 [cm³]
    Moc silnika: 92 [kW] | 125 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 173 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.10 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT355] korzystająć z tej wiadomości na PW.