Maserati Ghibli II 2.8 Biturbo MT (284 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Maserati Ghibli II 2.8 Biturbo MT (284 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Maserati Ghibli w wersji II 2.8 Biturbo MT (284 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1992 do 1997 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2790 cm³ (2.8L) osiągający maksymalną moc 284 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 397 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 260 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 14.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 80 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 552 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4223 mm, jest szerokie na 1775 mm, a wysokość jego jest równa 1300 mm. Rozstaw osi na poziomie 2541 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Maserati
    Model: Ghibli
    Generacja: II
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.8 Biturbo MT (284 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1992 - 1997
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4223 [mm]
    Szerokość: 1775 [mm]
    Wysokość: 1300 [mm]
    Rozstaw osi: 2541 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1365 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 420 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 420 [litr]
    Masa całkowita: 1850 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2790 [cm³]
    Moc silnika: 209 [kW] | 284 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 397 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 63.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 17.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 14.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 12.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.0 [s]
    Zasięg: od 470 do 670 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 80 [litr]
    Prędkość maksymalna: 260 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT36261] korzystająć z tej wiadomości na PW.