Toyota Avensis I Lift 2.0 D4-D MT (110 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Avensis I Lift 2.0 D4-D MT (110 KM) Hatchback

    Toyota Avensis w wersji I Lift 2.0 D4-D MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2000 do 2003 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1995 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 195 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1017 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4520 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1425 mm. Rozstaw osi na poziomie 2630 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Avensis
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 2.0 D4-D MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2000 - 2003
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4520 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1425 [mm]
    Rozstaw osi: 2630 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1480 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1450 [mm]
    Masa własna: 1320 [kg]
    Średnica zawracania: 11.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1995 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.2 [mm]
    Skok tłoka: 94.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 2 400 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.4 [s]
    Zasięg: od 750 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 195 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Dwóch dźwignię, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT36459] korzystająć z tej wiadomości na PW.