Toyota Highlander II 2.7 AT 5seat (187 KM) Crossover 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Highlander II 2.7 AT 5seat (187 KM) Crossover 5-drzwi

    Toyota Highlander w wersji II 2.7 AT 5seat (187 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2672 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 187 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 252 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 73 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 716 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy sześć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 7 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4785 mm, jest szerokie na 1910 mm, a wysokość jego jest równa 1760 mm. Rozstaw osi na poziomie 2789 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Highlander
    Generacja: II
    Seria: Crossover 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.7 AT 5seat (187 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 7

    Wymiary i masa

    Długość: 4785 [mm]
    Szerokość: 1910 [mm]
    Wysokość: 1760 [mm]
    Rozstaw osi: 2789 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1626 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1631 [mm]
    Masa własna: 1744 [kg]
    Prześwit: 206 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 2701 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1198 [litr]
    Ładowność: 1201 [kg]
    Masa całkowita: 2945 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 4083 [kg]
    Średnica zawracania: 11.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2672 [cm³]
    Moc silnika: 138 [kW] | 187 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 252 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 90.0 [mm]
    Skok tłoka: 105.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 100 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.70 [l/100km]
    Zasięg: od 620 do 840 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 73 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3666] korzystająć z tej wiadomości na PW.