Toyota Avensis I Lift 1.6 MT (110 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Avensis I Lift 1.6 MT (110 KM) Hatchback

    Toyota Avensis w wersji I Lift 1.6 MT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2000 do 2003 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 150 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 195 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 845 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4520 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1425 mm. Rozstaw osi na poziomie 2630 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Avensis
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.6 MT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2000 - 2003
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4520 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1425 [mm]
    Rozstaw osi: 2630 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1480 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1450 [mm]
    Masa własna: 1195 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 150 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11.3 [s]
    Zasięg: od 630 do 1 050 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 195 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Dwóch dźwignię, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT37619] korzystająć z tej wiadomości na PW.