Peugeot 207 I Lift 1.6 VTi MT (120 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 207 I Lift 1.6 VTi MT (120 KM) Hatchback 3-drzwi

    Peugeot 207 w wersji I Lift 1.6 VTi MT (120 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2009 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 120 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 160 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 833 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4045 mm, jest szerokie na 1720 mm, a wysokość jego jest równa 1470 mm. Rozstaw osi na poziomie 2540 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 207
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 1.6 VTi MT (120 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2009 - 2013
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4045 [mm]
    Szerokość: 1720 [mm]
    Wysokość: 1470 [mm]
    Rozstaw osi: 2540 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1467 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1468 [mm]
    Masa własna: 1255 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 925 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 270 [litr]
    Ładowność: 400 [kg]
    Masa całkowita: 1655 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2615 [kg]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 88 [kW] | 120 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 160 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 77.0 [mm]
    Skok tłoka: 85.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.6 [s]
    Zasięg: od 630 do 1 020 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT40289] korzystająć z tej wiadomości na PW.