Volvo V40 I 2.0 MT (140 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volvo V40 I 2.0 MT (140 KM) kombi

    Volvo V40 w wersji I 2.0 MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1996 do 2000 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1948 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 183 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 209 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 750 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4483 mm, jest szerokie na 1717 mm, a wysokość jego jest równa 1413 mm. Rozstaw osi na poziomie 2550 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volvo
    Model: V40
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1996 - 2000
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4483 [mm]
    Szerokość: 1717 [mm]
    Wysokość: 1413 [mm]
    Rozstaw osi: 2550 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1454 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1474 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 506 [mm]
    Masa własna: 1265 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1421 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 413 [litr]
    Ładowność: 475 [kg]
    Masa całkowita: 1740 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3140 [kg]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1948 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 183 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, PB92, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.3 [s]
    Zasięg: od 560 do 940 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 209 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT41374] korzystająć z tej wiadomości na PW.