Hyundai i10 I 1.1 AT (67 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hyundai i10 I 1.1 AT (67 KM) Hatchback

    Hyundai i10 w wersji I 1.1 AT (67 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2007 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1086 cm³ (1.1L) osiągający maksymalną moc 67 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 98 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 18.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 142 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 35 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 593 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3565 mm, jest szerokie na 1595 mm, a wysokość jego jest równa 1540 mm. Rozstaw osi na poziomie 2380 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hyundai
    Model: i10
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.1 AT (67 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2007 - 2009
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3565 [mm]
    Szerokość: 1595 [mm]
    Wysokość: 1540 [mm]
    Rozstaw osi: 2380 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1400 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1385 [mm]
    Masa własna: 1000 [kg]
    Prześwit: 149 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 910 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 225 [litr]
    Ładowność: 425 [kg]
    Masa całkowita: 1405 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2105 [kg]
    Średnica zawracania: 9.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1086 [cm³]
    Moc silnika: 49 [kW] | 67 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 98 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 67.0 [mm]
    Skok tłoka: 77.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 3
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 18.5 [s]
    Zasięg: od 490 do 690 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 35 [litr]
    Prędkość maksymalna: 142 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT42094] korzystająć z tej wiadomości na PW.