Mazda 6 GG 2.0 AT (141 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda 6 GG 2.0 AT (141 KM) kombi

    Mazda 6 w wersji GG 2.0 AT (141 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2002 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1999 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 141 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 181 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 190 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 64 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 727 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4700 mm, jest szerokie na 1780 mm, a wysokość jego jest równa 1480 mm. Rozstaw osi na poziomie 2675 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: 6
    Generacja: GG
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 AT (141 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2002 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4700 [mm]
    Szerokość: 1780 [mm]
    Wysokość: 1480 [mm]
    Rozstaw osi: 2675 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1540 [mm]
    Masa własna: 1435 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1690 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 505 [litr]
    Ładowność: 495 [kg]
    Masa całkowita: 1930 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3430 [kg]
    Średnica zawracania: 11.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1999 [cm³]
    Moc silnika: 104 [kW] | 141 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 181 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.5 [mm]
    Skok tłoka: 83.1 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 100 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.0 [s]
    Zasięg: od 540 do 930 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 [litr]
    Prędkość maksymalna: 190 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT43978] korzystająć z tej wiadomości na PW.