Land Rover Freelander II 2.2 DTI AT (150 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Land Rover Freelander w wersji II 2.2 DTI AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2006 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2179 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 420 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 181 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 68 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 944 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4500 mm, jest szerokie na 2180 mm, a wysokość jego jest równa 1765 mm. Rozstaw osi na poziomie 2660 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Land Rover
    Model
    Freelander
    Generacja
    II
    Seria
    Crossover
    Modyfikacja
    2.2 DTI AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Crossover
    Lata produkcji
    2006 - 2010
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4500 [mm]
    Szerokość
    2180 [mm]
    Wysokość
    1765 [mm]
    Rozstaw osi
    2660 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1601 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1614 [mm]
    Masa własna
    1785 [kg]
    Prześwit
    210 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1670 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    755 [litr]
    Masa całkowita
    2505 [kg]
    Średnica zawracania
    11.60 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2179 [cm³]
    Moc silnika
    110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    420 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    96.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    4x4
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.2 [s]
    Zasięg
    od 780 do 1 190 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    68 [litr]
    Prędkość maksymalna
    181 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT48221] korzystająć z tej wiadomości na PW.