Mercedes-Benz SLK-Klasa R171 SLK 350 AT (272 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mercedes-Benz SLK-Klasa R171 SLK 350 AT (272 KM) Roadster

    Mercedes-Benz SLK-Klasa w wersji R171 SLK 350 AT (272 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2004 do 2008 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3498 cm³ (3.5L) osiągający maksymalną moc 272 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 250 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 693 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4089 mm, jest szerokie na 1777 mm, a wysokość jego jest równa 1296 mm. Rozstaw osi na poziomie 2430 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mercedes-Benz
    Model: SLK-Klasa
    Generacja: R171
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: SLK 350 AT (272 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2004 - 2008
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4089 [mm]
    Szerokość: 1777 [mm]
    Wysokość: 1296 [mm]
    Rozstaw osi: 2430 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1530 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1541 [mm]
    Masa własna: 1485 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 300 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 208 [litr]
    Ładowność: 295 [kg]
    Masa całkowita: 1780 [kg]
    Średnica zawracania: 10.51 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3498 [cm³]
    Moc silnika: 200 [kW] | 272 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 92.9 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.5 [s]
    Zasięg: od 500 do 920 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 250 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT49417] korzystająć z tej wiadomości na PW.