Toyota MR2 W30 Lift 1.8 5SMT (140 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota MR2 W30 Lift 1.8 5SMT (140 KM) Roadster

    Toyota MR2 w wersji W30 Lift 1.8 5SMT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2003 do 2007 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1794 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 170 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 48 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3886 mm, jest szerokie na 1694 mm, a wysokość jego jest równa 1229 mm. Rozstaw osi na poziomie 2451 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: MR2
    Generacja: W30 Lift
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 1.8 5SMT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2003 - 2007
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 3886 [mm]
    Szerokość: 1694 [mm]
    Wysokość: 1229 [mm]
    Rozstaw osi: 2451 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1476 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1461 [mm]
    Masa własna: 1005 [kg]
    Prześwit: 124 [mm]
    Średnica zawracania: 10.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1794 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 170 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 79.0 [mm]
    Skok tłoka: 91.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Półautomatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 48 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny Macphersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT657] korzystająć z tej wiadomości na PW.