Nissan 300ZX Z32 3.0 Twin Turbo AT (286 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Nissan 300ZX Z32 3.0 Twin Turbo AT (286 KM) Cabrio

    Nissan 300ZX w wersji Z32 3.0 Twin Turbo AT (286 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 1990 do 1995 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2960 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 286 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 375 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 250 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 625 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4520 mm, jest szerokie na 1800 mm, a wysokość jego jest równa 1255 mm. Rozstaw osi na poziomie 2570 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Nissan
    Model: 300ZX
    Generacja: Z32
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 3.0 Twin Turbo AT (286 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 1990 - 1995
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4520 [mm]
    Szerokość: 1800 [mm]
    Wysokość: 1255 [mm]
    Rozstaw osi: 2570 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1495 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1555 [mm]
    Masa własna: 1644 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 326 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 326 [litr]
    Masa całkowita: 2015 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2960 [cm³]
    Moc silnika: 210 [kW] | 286 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 375 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 83.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 16.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.9 [s]
    Zasięg: od 430 do 710 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 250 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT7634] korzystająć z tej wiadomości na PW.