Panoz Esperante I 4.6 MT (324 KM) Cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Panoz Esperante I 4.6 MT (324 KM) Cabrio

    Ocena: 0.0/5
    Panoz Esperante w wersji I 4.6 MT (324 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2000 do 2009 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 4601 cm³ (4.6L) osiągający maksymalną moc 324 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 427 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 249 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 504 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4475 mm, jest szerokie na 1860 mm, a wysokość jego jest równa 1355 mm. Rozstaw osi na poziomie 2715 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Panoz
    Model: Esperante
    Generacja: I
    Seria: Cabrio
    Modyfikacja: 4.6 MT (324 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2000 - 2009
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4475 [mm]
    Szerokość: 1860 [mm]
    Wysokość: 1355 [mm]
    Rozstaw osi: 2715 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1545 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1580 [mm]
    Masa własna: 1450 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 4601 [cm³]
    Moc silnika: 238 [kW] | 324 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 427 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 90.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.0 [s]
    Zasięg: od 450 do 580 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 58 [litr]
    Prędkość maksymalna: 249 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT877] korzystająć z tej wiadomości na PW.