Ford Focus IV 1.5 EcoBlue AT (120 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus IV 1.5 EcoBlue AT (120 KM) Hatchback

    Ford Focus w wersji IV 1.5 EcoBlue AT (120 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2018 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1499 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 120 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 300 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o ośmu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 193 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.2 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4378 mm, jest szerokie na 1825 mm, a wysokość jego jest równa 1454 mm. Rozstaw osi na poziomie 2701 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: IV
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.5 EcoBlue AT (120 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2018 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4378 [mm]
    Szerokość: 1825 [mm]
    Wysokość: 1454 [mm]
    Rozstaw osi: 2701 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1354 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1354 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1499 [cm³]
    Moc silnika: 88 [kW] | 120 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 300 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 750 do 2 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 8
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 4.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Prędkość maksymalna: 193 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT94] korzystająć z tej wiadomości na PW.